2012. augusztus 12., vasárnap

Ízelítő a pályázati projekttervről - Aratás (?)

Már említettem, hogy a Bakonysárkányért Alapítvány játéktervezési pályázatán én is indulni fogok. Sokáig szenvedtem, mire eszembe jutott valami, de végre megvan! Jót tett a nyaralás is, volt időm pihenni, gondolkodni, tervezgetni. Ma reggel pedig - immáron itthon - nekiálltam a papírra vetésnek, mert a jövő héten be kell fejezni a művet, ha még időben postára akarom adni. A mellékelt kép egy munkaközi példány a játéktábláról. A színek már véglegesen a helyükre kerültek, de a pöttyök száma még változik (az egyes négyzeteken belül max. 1-6 db lesz), és a rácsozást is markánsabbra tervezem. Van bárkinek ötlete, hogy mi lesz ennek a lényege? :-) Sőt, tudjátok mit? Versenyt hirdetek! Aki a legközelebb jár majd a játék szabályaihoz, annak készítek egy példányt, amit személyesen, vagy postán eljuttatok hozzá! Sajnos több információt nem árulhatok el a tervekről, de kérdezni nyugodtan lehet! Néhány rávezető kérdést én is felteszek: vajon miért vannak rajta színek? Miért csak 1-6 számú pötty lesz majd rajta? A megoldásra tett ötleteket akár a blogon, akár a facebookon leadhatjátok! A játékban való részvétel feltétele a bejegyzés lájkolása! :) Határidő: 2012. augusztus 27.

Sokkal nagyobb reményeket fűzök hozzá, mint a tavalyi pályaművemhez, a Pentaxához. Az ihletet egyébként a nagypapám egyik játéka adta, ami a saját társasaim között hevert. Anno továbbfejlesztett egy egyszemélyes logikai feladatot, és több pályát alkotott hozzá, amiket aztán szétosztott az unokák között. No én fogtam ezt a játékot, kicseréltem néhány szabályt, megszíneztem, és kész is az Aratás! (Ez még csak a tervezett neve, ha felébred a feleségem, majd még ötletelünk vele, mert ezen a téren sokkal kreatívabb!)

A játéktervezési pályázat eredményhirdetése után a játéktábla felkerül majd a blogra, ingyenesen letölthető lesz bárki számára, csak egy kis pötyit kell majd hozzá venni. Ooopsz, megint elárultam egy kis infót... :) Várom a megfejtéseket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése