2012. június 1., péntek

A CE jelölés általános folyamata

A minap felhívtam a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalát, hogy megkérdezzem, mégis mi az útja egy játék forgalomba hozatalának. Nos, a választ megkaptam, fogalmuk sincs, ők csak elvédenek dolgokat, amiket tőlük kérnek. Mondom jó rendben, akkor csak annyit mondjon meg, honnan lehet megtudni, hogy mégis milyen engedélyek kellenének egy játék forgalomba hozataléhoz. A válasz egyszerű volt, fogalmuk sincs. Oké, de honnan lehetne ezt megtudni vajon - kérdem én. Nem tudják. Szóval sokra nem mentem vele, illetve valami tanácsot mégis kaptam azért. Az ügyintéző már annyira nem bírta a kérdezősködéseimet, hogy azt mondta, nézzek meg egy játékot, ami hasonlít az enyémhez, hogy milyen jelölések vannak rajta.... Zseniális! Hogy ez nekem miért nem jutott eszembe?! Ma reggel meg is néztem egyet, és két jelölés van rajta. Az egyik a "MERT által bevizsgált termék", a másik a CE jelölés. Ez utóbbiról találtam egy nagyon jó oldalt, ahol leírják a CE jelölés megszerzésének útját és a jogszabályi hivatkozásokat. Végre egy kiinduló pont! Talán Karácsonyra már a boltokban lehet az első játék! Az oldal linkje itt található: http://ce-jeloles.hu/ce_jeloles/home.html

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hol tartasz a játékod forgalomba hozatalával kapcsolatban. Nekem is van egy játékom és szeretnék rá engedélyt szerezni...

    VálaszTörlés