2012. szeptember 9., vasárnap

Sikertelen projekt

Szerintem a kudarcok ugyanolyan fontosak a fejlődéshez, mint a sikerek. Hát én is most egy ilyenben vagyok. Nem bánkódom, mert a nagyobb esély erre volt, de kicsit többet vártam. A Bárka játékot kb. 3 hónapja tettem fel a kezdheted.hu-ra abban bízva, hogy a projekt támogatással megvalósulhat. Ezúton szeretném megköszönni azoknak, akik felajánlottak némi összeget a cél érdekében, nagyon örültem neki! Természetesen a közösségi projektfinanszírozásnak itt még nincs vége, tovább próbálkozom, de mostantól egy megfontoltabb stratégiával. Például nem fogok egyszerre kettő ilyen projektet futtatni, mert marhaság. Megosztom az emberek figyelmét teljesen feleslegesen. A másik, hogy jobban átgondolom az összeget, és inkább nagyobb önerőt vállalok a siker érdekében. A harmadik pedig, hogy valószínűleg nem ez a projekt lesz az, amelyiket elindítom, ugyanis van egy sokkal jobb ötletem... ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése